Najčastejšie otázky

Potrebujem pomoc s výberom produktu na e-shope.

S výberom produktu podľa Vašich požiadaviek radi poradíme na našom web chate, ktorý nájdete na hlavnej stránke www.monti-nabytok.sk v pravom dolnom rohu. Ďalšou možnosťou je e-mailová schránka info@montinabytok.sk alebo kontaktujte našu zákaznícku linku (+421) 903 603 630.

 

Akým spôsobom môžem zaplatiť objednávku?

Platbu môžete vykonať podľa svojej voľby prevodom na bankový účet, cez platobnú bránu GoPay (on-line banková platba, on-line platba kartou), platbou na dobierku v hotovosti/bezhotovostne platobnou kartou pri prevzatí tovaru alebo využite možnosť nákupu na splátky.

 

Aké sú možnosti dopravy?

V prípade nábytku Vám tovar dovezieme vlastnými vozidlami našimi vodičmi na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike už od €12.

Viac informácií v článku Dodanie a platba.

 

Bývam v poschodovom dome a potrebujem pomôcť tovar vyniesť. Ponúkate túto službu?

Áno, ponúkame pomoc s výnosom zakúpeného nábytku na poschodie. Každé poschodie je spoplatnené €10 až €20–v závislosti od náročnosti výnosu. Platba sa hradí v hotovosti / bezhotovostne platobnou kartou u vodiča po prevzatí tovaru. V prípade záujmu o výnos, uveďte túto informáciu v poznámke pri objednávke, kontaktujte našu zákaznícku linku (+421) 903 603 630 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu info@montinabytok.sk

 

Je možné objednať montáž nábytku?

V súčasnej dobe bohužiaľ montáž nábytku nie je možná.

 

Nedarí sa mi uskutočniť platbu kartou pri on-line nákupe.

Dôvody môžu byť rôzne. Platbu je možné skontrolovať vo vašej banke. Iným krokom je možnosť kontaktovať našu zákaznícku linku (+421) 903 603 630 alebo zadať otázku na e-mailovú adresu info@montinabytok.sk či bola vaša platba pripísaná na náš účet.

 

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav objednávky Vám radi oznámime na zákazníckej linke (+421) 903 603 630 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu info@montinabytok.sk

 

Môžem dodatočne zmeniť údaje v objednávke, ktorú som už odoslal?

Áno, kontaktujte našu zákaznícku linku (+421) 903 603 630 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu info@montinabytok.sk

 

Kedy mi objednaný tovar doručíte?

Pri každom produkte na našich internetových stránkach je napísaná dostupnosť. O presnom termíne doručenia informujeme zákazníka telefonicky, e-mailom alebo zaslaním SMS správy 1-2 dni vopred.

 

Môže objednávku prevziať niekto iný ako zákazník, ktorý tovar objednal?

Áno, pri navolávaní termínu rozvozu prosím oznámte túto informáciu nášmu operátorovi alebo vložte informáciu priamo do poznámky v objednávke.

 

Ako mám postupovať, pokiaľ chcem objednávku s ešte nedoručeným tovarom stornovať?

Kontaktujte našu zákaznícku linku (+421) 903 603 630 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu info@montinabytok.sk

 

Môžem zakúpený tovar vrátiť?

Áno, od zmluvy je možné odstúpiť do 14 dní. Tovar musí byť vrátený v kompletnom stave, nepoškodený a nepoužívaný najlepšie v pôvodnom obale na adresu prevádzky (viď. Obchodné podmienky).

 

Ako môžem tovar reklamovať?

Informácie, ako postupovať nájdete tu.

 

Ponúkate službu odvoz starého nábytku?

Za určitých podmienok podľa dohovoru je možné starý nábytok odviezť.

 

Kam sa obrátiť v prípade nejasností či problémov?

Neváhajte kontaktovať našu zákaznícku linku (+421) 903 603 630 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu info@montinabytok.sk

Odoslať článok známemu   Vytlačiť